Shaman

Szaman posiada moc przyzywania magicznych totemów, które wpływają na statystyki sojuszniczych stronników. Może też znacznie zwiększyć siłę ataku jednostek. Dysponuje potężnymi czarami i jednostkami, z których użyciem związany jest system Przeciążenia - wykładając kartę z Przeciążeniem, ograniczamy liczbę kryształów many, których będziemy mogli użyć w kolejnej turze. Przykładowo - czar Burza z piorunami razi wszystkie wrogie jednostki, ale jej wykorzystanie wiąże się z 2 punktami Przeciążenia, co oznacza, że w kolejnej turze dwa kryształy many będą zablokowane.

Umiejętność klasowa Szamana to przyzwanie jednego z czterech totemów - z Prowokacją, wzmacniającego siłę czarów, leczącego lub ofensywnego (rodzaj jest wybierany losowo).

Zalety: Odpowiednio użyte karty z Przeładowaniem mogą zapewnić przewagę we wczesnej grze. Totemy są skuteczne przeciw taliom skupiającym się na przetrwaniu do późnego etapu meczu.

Wady: Ma problemy z obroną przed taliami zakładającymi szybkie zabicie wroga we wczesnej fazie gry(rush).